زوجتي مطلعة عين أمي وبفكر اتجوز عليها


زوجتي مطلعة عين أمي وبفكر اتجوز عليها

أنا ترددت قبل الكتابه مش عارف حسيت أنها حرام اني افضح بيتي لاكن تعبت أنا متزوج منذ أكثر9 سنوات وعمري كله 32 سنه وكنت بحب زوجتي لابعد الحدود والي الان مازلت احبها أنا والهي تعبت زوجتي افتعالها كالاتي 1 المطبخ والهي والهي بوفيه القهوه انظف منه تخيلو ان الزباله في الارض المطبخ بالكامل تخيله الاواني والموعين من كتر عدم الغسيل بتعمل دود وتعفن
الاكل يومين او يزيدو يوم في الاسبوع تطبخ في البيت وبتعمل الاكل وكانها يتحارب بعد اما تخاص الاكل بتجلس علي الكرسي كانها عملت معجزه
2 مواعيد الاكل والحمد لله بتعمل الغذاء بعد الساعه11 ليلا بقيت الاسبوع نايمه بعد الساعه 8 مساء نكديه بمعني الكلمه والهي اليوم الي نمشي فيه كويس لازم قبل النوم مصيبه اطول فتره كان مفيش فيها خناقات او نكد وانا كنت عامل حادثه متهيائلي من 4 سنين لمده 6 ايام ومكنتش مصدق كفايه كده بالمناسبه حقوقها كلها وخداها ماديه .جنسيه. عاطفيه .حنيه .وبجد انا بحبها اوي بقالي 4 سنوات اشتكيت لاهلها كلمتها و ساعدتها عملت البدع مفيش تغير يا ناس قولتلها اجبلها واحده تساعهدا في شغل البيت مره في الاسبوع عارفين قالتي ايه بكل صقه وجديه مينفعش ياحبيبي عشا ن الشقه معفنه اوي مينعش حد يشوفها عيب عليك انتا عاوز تكسفني وراحت داعت عليا وحسبنت والهي بجد انتا مشى مصدفين خلاص اتخنقت انا بدور على زوجه تكون سمينه اوي من الاخر تخينه اوي وتحبني من قلبها عارفين ليه عشان انا سمعت ان السيده السمينه تكون عطوفه بتحب عمايل البيت بتحب الطبخ رقيقه مع زوجها بتكون في الاجتماع مع بعض بتكون شيك عشان ترضي زوجا وعشان هو يرضيها ويكون حنيني عليها والهي عمال ادور واقل لاهلي ارمله مطلقه انا مش عارف اقول لمراتي والا لا لو تزوجت الثانيه اهلها والهي اختها قليتلي اخر اما زهقت منها طلقها ابوها ضربها بالقلم يوم جيه عندنا زياره دخل البيت شاف المنظر قلها ادا قلتلو عادي يابابا انا حنضف الشقه دلوقتي اصل زوجي والعيال كانو بيلعبو في المطبخ ووسخوه اصل جوزي كده بيحب يتعبني عارفين رد فعل ابوها ضربها بالقلم وقال ليه الهم صبرك تعالي اعد معايا في البيت لحد اما تنضف كل ده قليل لاكن انا حبيت اكتب عشان اولا يتقولولي ايه الحل معاها اطلقها والا اصبر واتزوج سيده تكو ن مطلقه او ارمله او بنت والهي انا عشان تكونو عارفين انا مش مقصر معاها في اي حاجه وشكلي طبيعي يعني من الاخر راجل مع زوجتي قولولي افتوني

0 التعليقات:

إرسال تعليق