انا عندي 19 سنه ومخطوبه و بحب خطيبي جداا جدااا

انا عندي 19 سنه ومخطوبه و بحب خطيبي جداا جدااا ومن الحاجات الجميله في حبي له ان كل شويه بيزيد وكل فتره بحبه بطريقه جديده وبتطور الاول كان اللى بينا زي حب مراهقين وبكلمه انبسطت وبكلمه اتفلئ ولما يبقى عنده حاجه مضايقاه كنت ادعي ربنا عشانه كتير واننا بينا حاجات حلوه وبنقرب لربنا وبنحاول نتفاهم دايما ونتواصل لنقط تحل خلافتنا واختلافنا من حيث البيئه و الفكر و كل حاجه والحمد لله كل دا بنحله الفتره الاخيره بدات احبه بشكل تانى وبدأ يقرب مني في الاول كنت رافضه عشان حرام وماكنتش حاجه بتعجبني او ماكنتش شايفه ان دي طريقة تعبير عن الحب دلوقتى انا بقيت بعشق اللحظه اللى بيلمسنى فيها وببقى مستنياه يعمل كدا وكمان انا الللى بطلب منه بس مع الاسف في آخر مره نمنا مع بعض وشبه اتجوزنا لكنه كان خايف انه يفضى غشاء البكارة بتاعى علشان خايف عليا مع انى وقتها كنت مجنونه وبتحايل عليه يعمل كدا عشان ارتاح من اللى كنت حاساه وفى اول لا بدا يقربلى كان هو اللى بيحب كدا بس لما بقيت انا بحب قربه ليا مابقاش هو متحفز اوى وبقيت بتحايل عليه .. تفتكروا انا الى وحشه ؟! ولا مش انثى في عينه ( سؤالى دا بصفه عامه عشان بعد الجواز عمتا ) مشكلتى بقى انى مش عاجبنى انى بقيت كدا وان ربنا غضب عليا اكيد وان اكيد خطيبي بقى بيشك فيا عشان بعمل كدا معاه وانى بقيت بحس انى عريانه قصاده اينعم مش محروجه منه بس احساس مش لذيذ ان في الاوقات العاديه ابقى في عينه بنت مش محترمه انا همووت ونتجوز بقى علشان مانعملش حاجه حرام وعلشان عايزه اعيش معاه بقي حياتنا الطبيعيه اساسا اعمل ايه دلوقتى ؟! زي ما انتوا عارفين ان صعب نوصل لمرحله زي دي ونرجع لورا خطوه .. انما انزيد خطوه وبنطتور مع الاسف تنصحوني بايه ؟! ولو سمحتم ادعولى ربنا يسهل جوازنا الدعا ممكن يجيب نتيجه لان مش مستحيل نتجوز

0 التعليقات:

إرسال تعليق