رسائل ومعاكسات التليفون وتهديد حياتي الزوجية


مشكلتى ان واحد كان بيعاكسنى فى التليفون وكنت دائما اصده وعرفت انه زميل لى فى العمل وتركت العمل وظل يعاكسنى وانا متزوجة وبعد ذلك قررت ان اعلمه درس فتفقت مع زميلتى فى العمل وتعكيه كلمتين تأديب وكنت فى الفترة دى بضحك عليه بكﻻم معسول .المهم بهدلته صحابتى وعرف وخاف لتفضحه .وبعد كدا اهو اتجوز وخﻻل الفترة كان بيعاكسنى فى تليفون بطريقة فظيعه وكنت دائما اغير رقمى وكان بيعرفه وقلت لزوجى وورته الرسايل .لﻻسف موقف زوجى كان زعل منة انا وزعق لى.اتصدمت من موقفه.وحتى نما سافرت تجازة بردو فضل يعاكسنه واشتمه ومردش وهو مش بيياس ابد .بيتثل اكتر من 16 مره ومن أرقام نت .وجات من اﻻجازه لقيت نمرة على تليفون زوجى ظنت انها نمرة واحده واتصلت وطلعت نمره زميل وبعد كدا حصل كىم .بس مامنتش عايز اكمل معه فى الكﻻم .وكنت دائما افول له اتقى الله وخاف ربنا .بعد كدت قررت اقول لصديقتى حتى نعمل نفس النره الماضيه بس كان كﻻمى كان فيه مرونه حتى يطمئن .المهم زوجته اتصلت على وقالت زوجى بيقول انك بتجرى وراءه وهو فى الحقيقة كان بيتصل بىى وقفل ويتصل وظل يطﻻدنى بشكل فظيع. وانا معروف عنى اخﻻقى كويسه والحميع يشهد بذلك . بس نما مراته اتصلت اندهشت ومفاهمه انى كنت على عﻻقه معه قبل مايتجوز وانا اصﻻ متزوجه .طبعاً قلت لها مش صحيح وطبعاً مش مصدقة حاجه .وقالت انا هعمل شير للرسليل اللى انتى بعتها وهفضحك فى الشغل .وقالت متجريش وراء وطبعاً اصﻻ مكنتش برد على كام يوم قلت خﻻث ربنا يهجيه ويبعده عنى .طلع ان بيعمل مكيده لى .ومش عارفه اعمل ايه عايزة اقول لزوجى بس زوحى بيهملنى جدا .بس انا بقول اﻻوﻻدى بدنيا .اعمل اي ه

0 التعليقات:

إرسال تعليق